Kiub Wardrobe dari TupperCabinet


Selemat bertemu kembali dalam lamandeco, kali ini saya ini berkongsi dengan anda semua tentang kabinet kiub 'Tupper-Cabinet' yang senang dipasang (D.I.Y) dan mudah dibawa kemana-mana. Inovasi Kabinet Kiub Wardrobe dari TupperCabinet adalah salah rekaan yang menarik dari korea dan boleh didapati di pasaran dalam talian.


Kabinet ini amat sesuai untuk dijadikan tempat penyimpanan barangan seperti baju, kasut, alat mainan, dan bermacam-macam lagi. Kabinet ini didatangkan dalam bentuk kiub yang sesuai untuk kediaman anda dan anda tidak perlu bimbang kerana ianya senang dialih dan diubah mengikut citarasa anda sendiri.


Apa yang menarik tentang kabinet tupper ialah tiada pemutar skru diperlukan, Sebaliknya kabinet Tupper boleh dipasang menggunakan tangan sahaja. Begitu mudah. Tupper kabinet diperbuat daripada bahan kalis air dan kalis habuk. Mencucinya juga begitu mudah> hanya perlukan kain lembap untuk mencucinya. 



Tupper kabinet diperbuat daripada bahan2 yang mesra dan bebas daripada asid formik. Produk ini telah dihantar untuk ujian makmal bagi jaminan kualiti. Untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang produk inovasi ini, anda bolehlah mengunjungi ; http://www.lazada.com.my/shoptupper-cabinet/#Q0Cv25uY13  untuk mendapatan maklumat lanjut.