Lampu Hiasan Menarik Untuk Dekorasi Laman Rumah Anda

Bagi anda yang sudah mempunyai laman yang cantik pastinya akan lebih teruja dengan memiliki Aksesori tambahan bagi menyerlahkan lagi taman anda di waktu malam.. seolah-olah berada di ICT Shah Alam..

Lampu hiasan sebegini amat menarik perhatian terutamanya kanak-kanak dan juga tetamu yang berkunjung ke rumah anda. Lampu hiasan ini dapat membantu menyerlahkan suasa malam dengan pencahayaan yang menarik. Di sini saya ingin senaraikan beberapa jenis lampu untuk anda miliki dengan harga yang berpatutan dan mesra alam kerana pengunaan jimat elektrik dan solar.

Aksesori lampu hiasan ini boleh didapati secara online di Lazada Malaysia.


Antara yang menarik perhatian saya ialah lampu led ini yang dijanakan oleh solar dan kalis air dengan harga yang tidak sampai RM60 , amat berbaloi untuk dimiliki. Lampu ini didatangkan dengan pelbagai warna seperti Warm White/Pure White/Blue/Multicolor/Green/Red/Purple/Pink. Layari https://goo.gl/tzDPku untuk maklumat lanjut tentang lampu tersebut.

Selain daripada lampu led, saya juga amat tertarik dengan botol bercahaya yang berwarna warni ini.


Apa yang menarik tentang lampu botol ini ialah ianya mudah dipasang, cuma gantungkan dipokok, beranda, pagar rumah atau boleh sahaja disangkut di mana-mana ruang yang diinginkan. Botol lampu ini tidak perlu kepada pendawaian kerana iannya menggunakan solar dan mudah di on/offkan. Harga yang ditawarkan ialah RM83.50, layari https://goo.gl/E3fxlU untuk info lanjut mengenainya.


Di atas merupakan lampu solar yang akan terpasang secara auto apabila malam, juga mengunakan solar. Di datangkan dengan 8 lampu led dan ianya mudah dipasang. Harganya juga mampu dimiliki. Untuk maklumat terperinci sila layari https://goo.gl/COclRT