Lazada Home Decor - Raya Special Offer


Selamat berkunjung ke Lamandeco edisi raya. Alhamdulillah Ramadhan kini menjelang tiba, pastinya umat Islam menantikannya dengan penuh gembira mengharapkan keampunan dan ganjaran berlipat kali ganda dari Allah yang Maha Esa. Dikesempatan ini, saya selaku editor di lamandeco ingin mengucapkan selamat berpuasa. 




Kali ini, saya ingin berkongsi mengenai tawaran hebat sempena hari raya di Lazada.com.my yang menawarkan pelbagai barangan keperluan raya anda dengan potongan sehingga 78% diskaun. Tawaran Raya Lazada meliputi barangan perabut sehinggalah pakaian kelengkapan raya yang pastinya menarik.




Bagi anda yang sentiasa sibuk dan tidak mempunyai masa untuk membeli-belah dipasaraya pastinya akan mengalami pengalaman yang sama ketika membeli belah di lazada online store. Segala kelengkapan dan keperluan raya akan terus dihantar ke rumah anda tanpa perlu anda keluar ke mana-mana.



Tawaran hebat ini bermula dari 16 Jun 2014 sehingga 12 julai 2014. Bagi anda yang berminat bolehlah terus melayari http://www.lazada.com.my/syawal-special/ untuk melihat sendiri tawaran dari Lazada Malaysia.